fredag 29. juni 2012

Første spisedag etter 10 magre dager


Og så var etegildet over for denne gang. Selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde sånn veldig behov for en spisedag var det godt å putte noe annet enn kjøtt i munnen. Kjøtt fristet absolutt ikke i dag, så det ble ganske rar spising egentlig.




Jeg startet med en jordbærproteinshake og et eple før trening



På vei hjem fra treningen ble det en pose Snack a Jacks



To speltlomper med hapå og banan og riskjeks med Lerum's sukkerfrie jordbærsyltetøy og hapå fant også veien til munnen min. Pluss norske jordbær..nomnom.



Noe varm mat måtte jeg jo også ha, så da ble det hjemmelaget pizza



Og til slutt ble det is



Jeg endte på 2150 kcal, 129 g protein, 279 g karbohydrater og 55 g fett. På grunn av isen havnet jeg litt høyt på fett, men ellers fulgte jeg planen min ganske så godt, så da er jeg fornøyd.

I morgen er det back on track og det skal egentlig bli godt, selv om jeg vet at dagen etter en spisedag kan være ganske tøff.

Ha en god natt!

~Lisbeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar